Laatste etappe - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Anneke en Kees Kooijman - WaarBenJij.nu Laatste etappe - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Anneke en Kees Kooijman - WaarBenJij.nu

Laatste etappe

Door: Anneke en Kees

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Kees

26 April 2017 | Indonesië, Sanur

We zijn weer op weg naar huis. Over een paar uur vertrekken we vanuit Hongkong naar Amsterdam. Het was een lange reis, maar de tijd is voor ons voorbij gevlogen. Gewoon weer aan de slag, het zal wel even wennen zijn. Allemaal bedankt voor jullie belangstelling en reacties. Snel tot ziens.

NB. Foto's Bali in voorgaand verslag

• 25 April 2017 - 16:05

Willy:

heb net even zitten tellen maar inderdaad 10 weken geleden dat jullie vertrokken naar Nieuw Zeeland. Had niet gedacht dat die al om waren, wat gaat de tijd toch snel dan he.....
    We zijn uiteraard zeer benieuwd naar jullie verhalen .... Goede reis !!!

• 25 April 2017 - 16:35

Cootje:

ja het is bij jullie 26 april...wij lopen een dagje achter. Nou zeg, ze zijn omgevlogen die weken.
    Anneke, je wordt hier gemist hoor, maar ik denk dat je het na 10 weken ook heerlijk vindt te weten dat je ook thuis niet meer hoeft te werken... het is koud hier, dus genoeg tijd om binnen bij de kachel weer een mooi boek te maken.
    Goeie reis naar huis, en veel groeten, Cootje

• 25 April 2017 - 17:47

Cecile:

Een hele goede terugreis en wat zijn de weken omgevlogen.
    We hebben genoten van jullie verhalen en heel veel succes met maken van het fotoalbum straks.
    Gr Cecile