Bali, laatste Resort - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Anneke en Kees Kooijman - WaarBenJij.nu Bali, laatste Resort - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Anneke en Kees Kooijman - WaarBenJij.nu

Bali, laatste Resort

Door: Anneke en Kees

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Kees

20 April 2017 | Indonesië, Sanur

De afstanden zijn hier miniem vergeleken met Australie (factor 50?). Het is echter zo druk dat je soms al spekkoper bent als je 10 kilometer per uur weet te halen. Kortom, reizen duurt lang en wij hebben er geen zin (meer) in. Niet veel gedaan dus in onze week in Bali. Het resort aan de rand van Sanur is geweldig, aan het strand en weg van alle rumoer. We hebben, bij wijze van sentimental journey, alleen nog het Monkey Forest in Ubud en de rijstterrassen van Tegallalang bezocht. Ook hier wat drukker dan 30 jaar geleden dus. Dan maar snel terug naar het zwembad. Nog even vakantie!

• 21 April 2017 - 10:58

Peter:

Hallo Anneke en Kees,

Leuk reisverhaal!
    Als jullie de drukte van Bali willen vermijden, dan beveel ik aan, in het NW van Bali:

Taman Sari Bali Resort and Spa
    Address: Desa Pemuteran, Pemuteran Bay, Bali, 81155 Pemuteran, Indonesia
    Phone: +62 362 93264 reservation@tamansaribali.com

Heerlijk rustig: aan het strand eten, lekker snorkelen. Aardige bungalows. Aanbevolen!!!

veel plezier,

Sakia en peter