Australië, op naar Kangaroo Island - Reisverslag uit Cape Jervis, Australië van Anneke en Kees Kooijman - WaarBenJij.nu Australië, op naar Kangaroo Island - Reisverslag uit Cape Jervis, Australië van Anneke en Kees Kooijman - WaarBenJij.nu

Australië, op naar Kangaroo Island

Door: Anneke en Kees

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Kees

30 Maart 2017 | Australië, Cape Jervis

Vandaag alleen een korte update. We zitten nu, iets eerder dan gepland, te wachten op de ferry naar Kangaroo Island. De afgelopen dagen hebben we doorgebracht in de Barossa wijnstreek en de Adelaide Hills, ook een wijnstreek. Veel chateau's bezocht. Het weer blijft wat wisselend, zoals ook op de foto's is te zien. We hebben besloten wat langer op KI te blijven, dus daarover in een volgend verslag.

• 30 Maart 2017 - 10:27

Matthijs:

Uitkijken met die kangoeroes hoor! Ze zijn sterker dan je denkt en straks krijg je een dreun voor je neus:)

• 31 Maart 2017 - 21:15

Jos:

Leuk om te zien. Vanaf vandaag kan ik ook een beetje meebeleven. Goeie tijd verder.

• 04 April 2017 - 20:46

Helma:

weer met veel plezier gelezen. blijf genieten.