Nog even ! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Anneke en Kees Kooijman - WaarBenJij.nu Nog even ! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Anneke en Kees Kooijman - WaarBenJij.nu

Nog even !

Door: Anneke en Kees

Blijf op de hoogte en volg Anneke en Kees

10 Februari 2017 | Nederland, Rotterdam

We gaan bijna op weg naar Nieuw Zeeland en Australië. De tassen zijn zo goed als ingepakt, de laatste zaken worden nog afgehandeld. Onze eerste stop zal Hong Kong zijn. Dit om de lange reis naar Nieuw Zeeland wat te breken, alhoewel het toch nog 11 uur vliegen is. In Hong Kong zullen we een paar nachten blijven. We zijn hier al eerder geweest, maar we willen dit keer Macau bezoeken. Op 16 februari zullen we dan via Auckland naar Christchurch in Nieuw Zeeland vliegen.

We zullen proberen af en toe een berichtje te sturen met wat foto's zodat jullie mee kunnen genieten. Verwacht geen ellenlange reisverslagen. Foto's zeggen vaak al genoeg.

• 10 Februari 2017 - 20:12

Cees:

Weer een mooie reis voor jullie . Ik ga jullie zeker volgen .
    Goede reis en vee lplezier .

Cees

• 10 Februari 2017 - 21:29

Cecile:

Ga heerlijk genieten van deze mooie reis.
    En wij gaan genieten van jullie verhalen en foto's

• 10 Februari 2017 - 22:04

Sylvia Van Der Schalie:

We gaan ons weer verheugen op jullie reisverhalen , geniet er van en veel reisplezier. Sylvia en Wout

• 10 Februari 2017 - 22:37

Tineke:

Heerlijk genieten van deze reis, start van een nieuwe periode An! Ben nu al benieuwd naar alle verhalen en de foto's!

• 11 Februari 2017 - 19:16

Lies:

heel veel plezier en goede reis!